9 oktober 2009

Las Vegas overdag

Overdag is Las Vegas ook een pretpark voor volwassenen. Alle schijngebouwen lijken van binnen hetzelfde, gokhallen. We zijn met de monorail alle dure hotels afgeweest en zelfs als je de monorail uitkwam, ging de uitgang door een gokhal. Het ziet er wel prachtig uit allemaal, maar ik houd toch meer van de woestijn. Daar heb je meer en beter contact met mensen die je ontmoet dan hier.









Las Vegas strip


In de monorail



Een gokhal op stand, beetje ouderwetser en heel lekker, maar heel veel eten. Burp!


Een gebouw wat een onderzoekinstituut moet worden voor hersenonderzoek! Wel prachtig. En geen gokhal!

4 opmerkingen:

Jolanda zei

In de jaren 80 gingen we door de lobby van een hotel met de monorail ik zal het nooit vergeten en wat ik ook nog weet van Las Vegas is gewoon 24 uur draait het door, ontbijten om 5 uur 's middags of dineren om 3 uur 's nachts maakt niet uit. Verder is het een circus zeker in jullie geval Death Valley uitkomend en dan hier binnenkomend, prachtig. kus

Jelske & Koos zei

Er is niet veel veranderd in 20 jaar. Het lijkt me leuk om iets af te spreken als we terug zijn, want dan weet je een beetje waar het over gaat. Morgen vertrekken we alweer en woensdag arriveren we in Amsterdam, dan zullen we wat tijd nodig hebben om bij te komen. Tot gauw,

Jelske&Koos

frankenvrij zei

Jammer dat jullie terug gaan, zou je niet een blog kunnen blijven schrijven vanuit de Alblasstraat? Kijken wij elke ochtend even hoe het gaat! Prettige vlucht, niet klappen als 'ie land en tot gauw.

Jelske & Koos zei

Hi, hi, we zijn terug, maar er moet nog een klein vervolg komen, zodra we uit de jetleg zijn, zet ik dat er nog op. Het lijkt me wel wat om voor een blog op reis te gaan, vast spannender dan zonder. Allemaal tot gauw,